Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję?Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad.Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia.Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy.Zrebalansowane karty i efekty. Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa.Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna.Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut.Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa.System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
PRZEZNACZ.:
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy w wieku od lat 10.
UWAGI:
Czas gry: 30 min. Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetonów Konfliktu, [>>] 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron). Na pudełku błędna liczba żetonów konflikt.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza - gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić! czym to polega?
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!
PRZEZNACZ.:
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
UWAGI:
Na opakowaniu: Mądra gra, 8 nowych wyzwań.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
W metalowym pudełku: 30 kart, instrukcja ([16] stron: ilustracje;
9 cm).
PRZEZNACZ.:
Dla dzieci 4+, dla 2-5 graczy, czas gry 10 min.
UWAGI:
W skład zespołu Play Factory wchodzi m.in.: Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves i Igor Polouchine. W pudełku 5 szybkich gier.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Gra przeznaczona dla 2 do 8 graczy, w wieku od 6 lat.
UWAGI:
W pudełku 5 szybkich gier. W skład zespołu Play Factory wchodzi m.in.: Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves i Igor Polouchine.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 000007 od dnia:2023-04-28 Przetrzymana, termin minął: 2023-05-15
FITS TRAVEL to podróżna wersja bestsellerowej gry FITS.Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć. Zapełnij swoją planszę klockami o różnych kształtach. Weź wskazany klocek, dowolnie go obróć i przesuń na dół swojej rampy. W zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne.
Wolisz sushi czy hamburgery? Zostań właścicielem food trucków! Podejmuj decyzje, co opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem. Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! Gra posiada proste zasady gry!
Łap za słówka to karciana wersja wesołej gry słownej.Sprawdź, czy uda ci się napisać słowa, na które nie wpadli przeciwnicy!Gra imprezowa Łap za słówka mieści się w kieszeni.No dobrze, Łap za słówka w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii Gry do plecaka.Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa Łap z słówka zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych.W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
Zawartość: 30 kart kategorii, 42 karty liter (w dwóch kolorach rewersów), 38 kart punktów (24x1 punkt, 10x5 punktów, 4x10 punktów), instrukcja: [4] s. : il. kolor.
12 cm.
PRZEZNACZ.:
Liczba graczy 3-8 w wieku od 8 lat.
UWAGI:
Imprezowa gra słowna! Znajdź słowa pasujące do podanej kategorii oraz zawierające 2 określone litery. Na przykład zwierzęta z literami "Z" i "E".
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
W pudełku: 40 znaczników (po 7 szt. w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 szt. w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
PRZEZNACZ.:
Dla 2-3 osób w wieku od 10 lat, czas gry ok. 30 min.
UWAGI:
1 instrukcja w j. pol.: kolor., 4 s.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...Dlaczego pokochasz tę grę?Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie!Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.Tajniacy to polska edycja znanej i lubianej na całym świecie gry "Codenames", która zdobyła kilkadziesiąt nagród i została wydana w ponad 40 językach.
PRZEZNACZ.:
Dla 2-8+ graczy w wieku 8+, czas gry 15 min.
UWAGI:
W pudełku: 200 kart skarbów, 60 kart kluczy - 20 prostych i 40 zaawansowanych, podstawka, 25 kart przykrywek - 8 niebieskich, 8 czerwonych, 7 neutralnych, [>>] 1 dwukolorowa, 1 końca gry, instrukcja: 12 stron.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni